torsdag 26. november 2009

En liten bit av vår stue




Her er et lite stemningsbilde fra ene stueveggen vår. Bildene har jeg malt selv, og blomstene stod der etter dåpen til minstemor her. Skjenken er kjøpt for 5 år siden på en nå nedlagt interiørbutikk. Den gjør nytten sin, og huser lys, servise, bestikk og spisebrikker, samt disse småtingene på toppen som byttes ut med jevne mellomrom. Snart finner nok litt julepynt veien dit....!

Ser at bildet er kappet for å passe inn i et kvadrat.... noen som vet hvordan man endrer på innstillingene for å få bildet i vanlig format?

Uansett kan dere se bildet i sin helhet ved å klikke på det!

1 kommentar:

Marta - livet på landet sa...

Så fine bilder fra stua!
Jeg savner virkelig et sted å sette pynt her hos oss! Der vi bodde tidligere hadde vi en lang sjenk, men den har nå blit forvist til et av gjesterommene:)
Heldigvis har vi et par montanamoduler på vei, som forhåpentligvis er på plass før jul! Må jo ha et sted å sette julepynten:)

Så må jeg takke for veldig koselig kommentar inne hos meg!
Morsomt at vi har flere like ting:) Har jo sett at vi ikke har så ulik smak da:)

Gøy at du likte elefanten!:)
Og den er ikke vanskelig å få til! Så de fikser du fint!!!
Mønsteret er bestilt på stoff og stil. Men om du ikke skal ha noe annet der, blir det jo litt dyrt å få tilsendt bare et ark med et mønster...
Si fra om du vil ha det, så kan jeg få scannet det og mailet det til deg:)
Jeg kjøpte noe billig sparkjøp garn, og der hadde de ikke det beste utvalget av farger. Hadde nok valgt litt andre farger et annet sted. Så kanskje jeg må lage en til etterhvert:)

Ha en fin-fin fredag!
Her er det julegrantenning som står på programmet!