søndag 18. januar 2009

Noen nye bilder


I dag!

Det er snart tid for dugnad i Repelen, og jeg gleder meg til å se hva man kan få utrettet i løpet av en sånn dag!! Blir sikkert litt 1-2-3 oppussing-følelse når det står på.


Stuen etter første lag med sparkel


Terje sitt drømmerom - TV-stuen! Her er veggen hvor sofaen skal stå. Veggen med det rare i!

Spiseplassen på kjøkkenet. Under de vinduene som ikke går til gulvet er planen at det skal stå en "daybed" av et eller annet slag - ellers skal vi ha et passelig stort spisebord.
Kjøkkeninnredningen begynner å komme på plass! Mangler et hjørneskap borte under vinduet, og øyen midt i blir 90 cm bred. Den borterste vegggen med de 4 røde kontaktpunktene skal kles igjen av et stort veggskap med skyvedører. Den åpne plassen under vinduet til høyre skal romme oppvaskmaskin, og vasken kommer rett under vinduet! Kanskje kommer skuffer og hylleplater på plass på dugnaden?

1 kommentar:

Ragnhild S sa...

Hei du:) Takk for skryt av benken:) Skal vise deg med maskeringen -det er ikke så vanskelig, men man må være nøye -og male med tynn pensel noen steder! Sort rokokko er jo sinnsykt fint det også!!
Jeg skal ringe deg ang lørdag, men planen så langt er at mannen hjelper til med dugnaden, og jeg tar turen på kvelden -men kjører! Litt usikkert siden minstemor er syk, så får se det litt an! Men jeg kan være behjelpelig med matlaging hvis du trenger? Ringer deg jeg! Klem